Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Lady

Publicerad 2012-08-18 19:25:30 i Allmänt

Var hos Lady innan idag här kommer lite bilder ;
 
Hon e så fin ♥
 
<3<3<3
 
♥:at
 
Haha hon såg ut som en åsna här :D
 
Smiiile
 
Underbaart ♥
 
Mys!
 
Älskar denna bilden (utom minen jag gjorde haha) ♥
 
Du e så söt min kära lilla ponny, du e så snäll min kära lilla häst...
 
Heejsan :)
 
Efter att ha ridit i värmen ett tag tog jag av sadeln och skrittade barbacka i paddocken :)
(Håller på och ta av sadeln på bilden! :) )
 
Sååå nöjd med dagens rindning!
 
Men iaf... Imorgon blir de Rakel.
Omg... sommarlovets SISTA dag...
*SUCK...*
 
Men mm... De har sagt att de ska bli fint väder iaf..
 
Blir ingen lady imon...
 
Klaaart favvisen right now!
 
Ni får ha de bäst o så ser vi när ja bloggar nästa gång...
Börjar skolan på måndag jue :/
 
XOXO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela