Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Myser<3

Publicerad 2012-09-15 16:37:52 i Allmänt

2012-09-15 16.18.13.jpg
Hejhej. Jaha nu va de lördag. Sitter o myser i soffan :) Vilar upp mig inför kommande dagar ;)
Imon ska som sagt laddipaddi me ti petra o hoppa. De kommer hon tycka e kul! Hon funkar SUPERBRA med petras ponnysar :) Märkte jag på ridlägret när jag hade med henne dit. Hon gick som om hon hade gått med petras ponnys i 100 år typ. "Hon utstrålar sån lugn energi, ingen orkar bry sig om henne", sa petra. Fina ord i mina öron :) Lady tycker det är ROLIGT att hoppa. På lägret hoppa vi typ 50 tror jag, petra ville inte pressa sötan för mkt sa hon, o man ska sluta när de går bra jue. Har inte hoppat me hon sen dess tyvvär. Jag tycker också de e JÄTTEROLIGT att hoppa. Men jag har mest ridit på fältet o i paddocken. Vi har "hittat" en tränare som ska träna mig o ladi 1 gång i veckan o dem två gångerna vi har tränat för hon har de gått SUPERBRA <3 I förrgår tränade vi galoppombyten o ladi tyckte de va jättekul! Hon lixom ba "ooo men de här kan ju jag!!!!". Härlig känsla :) Nu ska jag titta på litte bloggar o så. Va inne på fejjan litta maybe. 
 
 
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela