Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Tjoo

Publicerad 2012-09-07 19:57:51 i Allmänt

Hej har inte bloggat på lääänge men a ni vet skolan har ju börjat nu o så...
Jag trivs jättebra på nya skolan :)
Hittade en bild på min gamla blogg ;
 
Verkligen JAG på dessa bilderna :) 
 
 

Mööööms ♥ Daim tårta :)
 
Aa idao efter skolan så gick jag rara o josse på Max, just chilin...
Imon vet ja inte va ja ska hitta po mee...
Nu ska ja läsa dressyrmupparna o sen ska ja gå upp i soffan.
ÄNTLIGEN FREDAG!
 
 
 
 
ha de bäst! 
HAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela