Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Asså tjabba tjena halååååå tyyp

Publicerad 2012-07-22 18:15:51 i Allmänt

Jaha nu va man hemma. Vi har vart me våra gäster på nån gammal borg tror jag? :O
Läääängtar tills imorgon!
Ridlägret börjar då jueee ;-)
 
 
Haha LEER när ja ser denna :-D Guuuud va coola vi va! (host)
 
Coolingen själv (nerd)
 
Naaw, älskar denna bilden juee ♥ He looks like a pig!!!
 
Haha guuuuud va ful ja va!!!!
 
Love the picture ♥
 
Jaha ni vet va ja ska göra imorgon ;-D
Tror inte ja bloggar imorgon :-)
Ni får välla klara er!
Nu ska ja o min familj grilla hamburgare, nomnomnom!
 
See ya
 
 

Kommentarer

Postat av: finis

Publicerad 2012-07-22 20:25:49

Den första va typ as snygg :D Okej bara skoja... Men det andra är helt okej ses

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela