Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

My day today ♥

Publicerad 2012-08-14 18:22:20 i Allmänt

Har varit med rakel  heeeela långa dan haha ;-) Hennes blogg hittar ni häär;
 
http://rakelsuperstrar.blogg.se/
 
Idag har vi varit ute med Arrak, varit på Nybrobadet, spelat Wii o bara tagit de lugnt...
 
Hon åkte nyss hem. Nu sitter jag bara o spelar msp o väntar ppå att maten ska bli klar haha :P
 
Jaag på msp.
 
 
Har inte vart någon vidare bloggdag idag... Menmen ;)
 
Jaja nu ska jag ÄÄÄTAA! Biffar :)
 
Hejdååå, syns imorgon! Ska försöööka blogga då :)
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela