Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Fredag. Älskar det!

Publicerad 2012-09-14 18:09:17 i Allmänt

 
Om koden funkade så ska de nu vara en liten ruta där man kan chatta med datan ovanför inlägget, ganska kul faktiskt.
 
Okej. Fredag IGEN asså. Heeelt sjukt. Men ja klagar inte.
 
Efter skolan följde rakel med mig hem. Vi tittade på Tur o Retur, för jag hade i läxa att se en film o göra en recension (helt okeeey läxa :D). Skönt o ha den gjord. Imon ska ja kanske ringa nån kompis eller nåt. Får se. Tar me Lady till ridningen på söndag o hoppar bana :) Kul!
 
Myys ♥
 
Skolmaten idag :) <3
 
 
 
 
 
 
Hade sjuukt mysit hos lady igår kväll ♥ Stumpan... Hon e så snäll jue <3
 
Nu ska jag gå upp. SKITVÄDER UTE. Ses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela