Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Lite bilder :)

Publicerad 2012-08-11 19:39:32 i Allmänt

Heeej kom hem från Gotland i förrgår, därför jag inte bloggat på läänge sry lixoom :O
 
Lägger ut litte bilder baraa :
 
Naaaaaaw ♥♥♥
 
Haha jag o Rakels katt :) Söööwta vi ee ♥
 
Aaww två igelkottar jag såg igår utanför porten till morrmors lägenhet!
 
Jaaag :)
 
Jaa ni får nöja er me litta halvdåliga mobilbilder så länge så ska jag försöööka ta med kameran nånstans, nångång :D Idag har jag varit pånybrobadet me en kompis ;) Uuuuuunderbart väder jue!
 
 
Seeees
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela