Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Heemmaaaa

Publicerad 2012-09-12 17:18:05 i Allmänt

Sitter i soffan o gör iiingenting. Ska snart ut me Arrak o såå :) Just nu läser jag lite bloggar o sånt. Känns jättekonstigt utan läxor! Men heeeeelt ok ;) Funderar på o göra en ny blogg... Sjäääälvklart skriver jag adressen här isf :D Aa har inte mkt mer o berätta... Ska ti laddi imon o ska försöka ta med kamera o fotograf då, haha :P Nu ska ja lägga in en gammal bild här ;
 

 Yeeeah that´s me ;)
 
Nu ska jag ut på promenad, får seeee om jao blogga imon =)
 
Uuuut o lek nu!
 
Hejdå
 
 
XOXOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela