Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

Publicerad 2012-02-29 11:36:12 i Allmänt

Jag är hemma från skolan....

Igår kväll så liksom svullnade hela min läpp upp och jag fick utslag längs hela benen...

Vi åkte till sjukhuset och där sa de att jag var allergisk mot något, de frågade vad jag hade ätit och gjort senaste tiden och sådäraaa...

Och sen kom de fram till att antingen är jag allergisk mot nån infektion (låter jättekonstigt jag vet?) eller.... det som det bara inte FÅR vara.... HÄSTAR!!!!!!

Det hoppas jag verkligen inte att det är! Men vill får välla see.... :(

Nu ska jag in på designadinblogg.se och se om jag kan hitta nå´ kul...

Hejdå på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela