Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Hi sweety!

Publicerad 2012-02-18 10:59:17 i Allmänt

SPORTLOOOOOOV YAY!!!

Lördag idag. Brukar inte gilla tanken att det snart är skola men den här veckan är det helt ok, det är jue sportlov!!!

Azzå sportlovet har en väldigt bra "plats" på terminen, man är verkligen helt slut också mitt i alltihopa kommer detta efterlängtade LOOOOV!

Ska inte göra nå speciellt, ta det lungt hela veckan typ ;)

Men ska väl va med lite kompisar o så...

Ska inte göra ngn av sportlovsaktiviteterna man fick i det där häftet,

eller jo förresten ska på agility med Arrak på söndag. Haha kan se det framför mig :)

Det är ju inte riktigt hans grej precis men ska bli jättekul att prova!

Tilda (jättebra vän ♥) ska också dit med sin tax Helge, haha vi fyra kommer rocka fett!

Har typ inte haft kameran uppe på sista tiden så ni får litta gamla bilder :)


Jag och supersöta Nanish :) Typ i höstas tror jag?


Jag tömmer skottkärran full med hästbajs haha trevlig bild men visst helt ok ;)


mina... ben? hehe


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ue massa aliv mellan läpparna? :O


Tildas mjukisapa ♥ Varför har jag en bild på den egentligeeeeen? :)

Sååå nu ska jag ut med Arrak

Ses

Krammm Joujou

Kommentarer

Postat av: tilda

Publicerad 2012-02-19 16:54:54

varför har du en bild på min apa?

och föresten du stavade helge fel det ska vara hälge. kramisar tilda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela