Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

It´s sunday and I hate it ^_^

Publicerad 2012-02-05 18:29:18 i Allmänt

Hi, dear!
Söndag... Hemkommen från ridskolan där jag bara rider på söndagarna :)
Red på Musse Pigg
(kallas Musse)
Helt annat än att rida på Lady!

tunnelbanespår i stockholm, myyyys
rent och fint (?)
Osså en sööööt duva, jag kallar den Bertil ♥


Hoppas Ni har det föööööör bra, man kan gott skämma bort sig själv lite så här i vintermörkret ;)
KRAAAAAAMAR!!!!
JOJJO

Ps. nu ska jag se på Ponnyakuten, rekommenderar! :D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela