Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Kom nyss hem :)

Publicerad 2012-07-20 15:33:07 i Allmänt

Kom nyss hem från Tilda, jag måste gå tidigt för nu ska hon åka till Loos, ha de bra där Tilda!!!
 
Jaha va ska man göra nu dåå? Jag tror ja ska bara ta det SÅÅHÄÄÄR lugnt, inte göra nånting typ.
 
Imorgon blir de Lady o sen på eftermiddan får vi gäster som stannar tills på måndag tror jag...
 
 
Just little me :)
 
Blev konstitgt nog sugen på pizza när jag såg bilden? Hmm...
 
Ska bara gå in o kolla en sväng på MovieStarPlanet innan ja stänger ner datan för dagen. Ja, ska ha en datafri eftermiddag/kväll, ska bli skönt!!!
(På MSP heter jag sötatjejen04)
 
 
Ha de bäst - flodhäst!
(dålig humor elleeeeer...?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela