Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Sorry? :O

Publicerad 2012-07-20 08:49:53 i Allmänt

Jag veeeeet, har inte bloggat på vääldigt länge men ärligt talat har verkligen inte haft tid. Har många gånger känt att jag skulle sätta mig o blogga men sen har jag gjort nåt annat istället. Jag njuter av sommarlov och massa häääärliga lediga dagar! Dock inget sommarväder alls... :( Ska verkligen försöka blogga mer!
 
 
Saknar dig finis ♥
 
 
Jaa va ska man skriva då? Jo förresten de kom in nåt jättekonstigt inlägg på blooggen innan det hette bara "A" också va det en bild med rosa prickar, det var inte meningen att den skulle in där bara så ni vette...
 
Just nu läser jag lite olika bloggar, här är några av dem jag läser ;) :
 
nellieberntsson.se
linnolson.se
nicholaiholessen.se
dressyrmupparna.se
idajasmineandersson.blogg.se
 
Jaa också nåra till men tar dem en annan gång ;)
 
På måndag blirdet ridläger, kanske ska ha med Lady dit får se... Har tyvvär inga nya bilder på hon men visst vi kan ta en gammal...
 
 
Hoppas ni har det BÄÄÄÄÄÄST, också seees vi snart ♥ !!!
 
Puss o kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: finis

Publicerad 2012-07-21 23:56:41

saknar dig me sötis♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela