Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

木曜日

Publicerad 2012-05-17 21:33:38 i Allmänt

Mm nu kan ni ju försköa uttala rubriken.... Haha :D
Titta Rauhr, jao BLOGGAR! Jaa e duktig flicka :)

Förlåt för ja inte blogga igår... Var ba SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött! Sov EN KVART på natten tisdag - onsdag då var vi på läger me klassen. Var jättetrött, hade vart ute hela dan o så haft disco, så ville ba SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Men det ville inte de andra tjejerna :(


Me right now :P Det orenga på armen e ett armand jag gjorde på lägret :)

Asså sry för DÅÅÅÅÅÅLIGT blogginlägg men e sååååååååååååååååååååååååååå trött, kan ju inte hålla ögonen öppna :O

Men ska välla berätta va jag gjort idag me då, för EEEEEER skull ;
Sov LÄÄÄÄNGE imorse, sen vaknade jag o sen kom Tilda hit. Vi sjöng Singstar :) Haha vi var SÅÅÅÅ dåliga.... Men de va kul jue ;) Sen åt vi korv i brööööööööuu :)
Sen skulle vi ut o LEEEEEEEEEEEEEEEKA haha :) Men det börja typ regna o hagla, iiiish! Så vi cyklade hem till hon o åt jordgubba me vaniljkesella o myntasocker o hade de supermysigt :)
Sen spela vi lite kalaha men de va inge kul för hon vann hela tiden o.O
Efter de cykla ja hem o gick ut med arren och åt o jaaao nu sitter ja här :)

Asså hoppas ni nu har det lika underbart som jag!

Kramisar!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-17 21:57:51

Jag har det jätte bra här med min iPod

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela