Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

keskiviikko

Publicerad 2012-05-09 20:44:27 i Allmänt

Kan man läsa finska på högstadiet? Haha :)
Kom nyss hem från Lady. Red i paddocken idag, gick riktigt bra :D
Blir glad när jag känner att hon tycker de e kul ;)
Asså de e helt sjukt, snart e det fredag IGEN!!!
Man hinner ju typ inte känna nån ångest över att de e måndag förrän man blir glad i hela kroppen för de e fredag =)
Vi firar med en bra låt! Jippie!


Jao o med de så säjer jag väl tack o gonatt då :) Ska se ishocki nu :)

XOXOXOXOXO (haha rauren :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela