Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

lauantai

Publicerad 2012-05-12 16:50:08 i Allmänt

Nu är alla de finska veckodagarna slut jue o_O Va ska man nu hitta på för rubriker då? :(

Har läst på Nellies att hon va i Ystad igår!
AAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Synd att jag inte visste det då, hade lätt gått/cyklat till stan där hon va och skrev autos! :(

Jag kom nyss hem från Lady. Red en kvart i paddocken min lilla fröken vet vad hon vill o hatar när det blåser! Stretar emot, ser "spöken" överallt och kan typ inte stå stilla. Men jaa hon e så snäll annars såhon fick lite av en vilodag idag, tog en sån här man drar av borsten på och masserade hennes päls med stora sirklar, det gillade lilla damen! Hon putade så gulligt med överläppen :)
Hade nog kunnat göra en kudde av den päls jag fick sopa upp från golvet, haha =)


Vet, en gammal bild, men bättre än ingen :)
Och har typ aldrig kameran framme i stallet ;)



HA DE!
//Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela