Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

maanantai

Publicerad 2012-05-07 20:00:11 i Allmänt

Haha gillar typ de finska veckodagagrna :)
Mm idag så var jag i skolan som vanligt o imorgon ska vi vara utspridda i olika klasser ;)
Rätt brao o va i ettan o sluta en timme tidigare än man brukar.
Fortfarande rätt förkyld, det är värst när jag kommer utifrån o in :(
Så hoppade ridningen idah med, longerade henne dock :)
Men jag suger på det, blir helt snuggig jue o_O
ÅÅH älskaaaaaaaaaaaaaar denna låten! Man känner sig som när man va liten, satt o titta på film o åt popcorn :)
Nästan sorgligt jue :(

Jaa känns som att jag inte har så mkt mer att skriva om... Tack för att ni läser min blogg föresten! Och rauren, jag vet att du läser, du e en jättebra vän! :)
Jaa imorn kanske ni får veta vad TISDAG heter på finska! Ngt att se fram emot haha :D
//Jojjo

Kommentarer

Postat av: Rauren

Publicerad 2012-05-07 20:12:27

tack jojjjo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela