Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Orkar inte gå in på google translate :D

Publicerad 2012-05-19 09:58:33 i Allmänt

HEJ DU DÄR!

Idah e det lördag. Jag ska till SötaDamen som vanligt jue. Osså kanske ja ska va med Rakel, får la se.


Baora lilla Jaau <3

Känns som en evighet sen jag blogga sist. Sry, men tiden går SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snabbt.

Helt sjukt snart skolavslutning!! Det känns välla lite sådär, sista avslutningen på gamla goa Backa :(
Men det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR spännande me ny skola, nya kompisar o nya möjligheter.
Osså e det  ju inte ett minus att Rauhri osså börjar där :)
Men ändå, Backa va lixom min första skola o ja har gått där i 9 år, gick där på dagis osse :)


Jag vet att den är jättegammal, men jag tkr den e så SJUUUKT fin!

Så nu har ja la bloggat idah me :)

Ha de´!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela