Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

Rara här

Publicerad 2012-05-12 20:30:33 i Allmänt

Hej det är jag som e Rakel, Rauren, Rara elr Raris
Jag och Jojjo har kännt varandra så länge jag kann minnas

Ja och så en bild på mig dådå


Sitter och glor på ishockey står 1-0 till Sverige♥♥
Välldigt kort inlägg me aja skulle ju blogga på jojjos blogg då gjorde jag det. :)
Längtar tills vi ses imorgon Jojjo ridning yey hoppas jag kan gå... har fått halsfluss typ :(
EEEEH tog denna precis inte så bra!!!
Guuuuud vad trött jag ser ut!!!


See ya älskade Joujou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela