Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

tiistai

Publicerad 2012-05-08 15:19:46 i Allmänt

Idah va vi utspridda i olika klasser ;) Jag var i ettan. Rätt lagom o göra en läsförståelseövning på morgonen, sen slöjd, läsa för dem små, musik osså data hela efter middan o sluta ett :) Helt okey...


Hehe :) Supermysig låt jue!

Just nu sitter jag och tittar på Ponnyakuten, säsong 1 och äter glass med massa chokelausåus :P
Åååååh jag vill också träna för Jan Brink ju! :(
På tal om hästar, imon ska jag rida, äntligen! Har längtat efter Ladypadys mysiga galopp :)
Ses imon!
Jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela