Jojjos Egen Siiiida ♥♥♥

torstai

Publicerad 2012-05-10 19:51:07 i Allmänt

Hejhej idao e det torsdag och det lät rätt sött på finska I think :)
Fast jag gillade nog tisdag bäst ändå :P
Jaa nu sitter man här med datan i knät o tittar på tv o bloggar igen :)
Asså snälla kan ingen kommentera känns som att ingen läser jue :(
Men jag vet en som gör det iaf ... Mohahahaaha!
Idag har jag varit i skolan o varit med Vickie på eftermiddan. Vi åt glass o plugga o pratade bara.
Inte sådär supertrevligt weahter, regnar åskar o blixtrar men vööösst :)


Haha detta va när vi var på Skansen o där fanns såna där man kan stå bakom o sticka ut huvet :)

Jaa det blir väl la inge riktigt blogginlägg utan youtube så vsg ;P


Miley e bra tkr jao :) Jaaa som ni nog märker så har jag lite blandad musikstil efter dag o vilket humör ja e på :)

Så, varsågod nu har ni fått ett blogginlägg idag me :)

Hao de bra så ses vi

//Jojjo

Kommentarer

Postat av: Rara

Publicerad 2012-05-10 20:38:26

Hej ja jag läser bloggen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

HAAY! Kul att du har hittat till min blogg :) Jag heter Johanna, är elva år och en riktig hästtjej ♥ Har en hund som heter Arrak, bästa du ♥ Hoppas du gillar min blogg!!! KRAAAAAMAR FRÅN JOJJO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela